Casca pentru copii Launch Plus de la GIRO cu căptușeală moale se potrivește fiecărui cap. Casca are un design imprimat cu elemente 3D în mijlocul căștii.
Informații despre produs
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.
Casca Launch Plus de la GIRO, cu designul său 3D, este apreciată în special de copii. O senzație plăcută pe pârtie este asigurată de greutatea redusă, ventilație prin intermediul orificiilor Super Cool și o potrivire perfectă pe cap, care este obținută în special în combinație cu ochelarii de protecție pentru copii Giro Rev și Chico.
Principalele avantaje:
construcția căștii: In-Mold, care este creată prin injectarea directă a spumei în coajă
standard: CE EN1077
sistem de prindere In Form Fit
căști cu înălțime reglată
ventilație Super Cool
compatibilitate cu ochelarii de schi GIRO Chico și Rev
Dvs. sau copilul mergeți la schi? Habar nu aveți ce să împachetați ca să nu vă lipsească nimic? Am creat o listă cu tot ce ai nevoie și ce nu poate lipsi. Și am adăugat și câteva sfaturi la care să fiți atent.
Atunci când degetele de la picioare v-au înghețat, nu este ușor să le încălziți. Pasionații de drumeții cunosc riscurile neglijării degetelor înghețate (pe scurt: degerături).