Giro Taggert MIPS W
Cască de schi femei
- Potrivit:
- femei
Informații despre produs
Casca de schi pentru femei Taggert MIPS W de la brandul Giro beneficiază de un design minimalist actualizat. Este fabricată dintr-o carcasă ușoară cu construcție In-Mold, care constă în injectarea directă a spumei EPS în carcasa din policarbonat. Are cel mai mic profil de pe piață, cu o construcție îmbunătățită. De asemenea, oferă un sistem In Form Fit pentru greutate redusă și o rotiță ergonomică de 6 cm pentru strângere. Funcția actualizată de reglare verticală On-The-Fly se adaptează la diferite ochelari și forme ale capului, permițând o ajustare optimă.
Se remarcă prin sistemul de ventilație Passive Aggressive care include canale interne și tehnologia MIPS, care reprezintă o inserție alunecoasă între carcasa EPS și inserțiile interne care reduce semnificativ cantitatea de forță de rotație care ar putea fi transmisă creierului în cazul unui impact.
Principalele avantaje:
- MIPS®: sistem multidirecțional de protecție la impact
- carcasă durabilă In-Mold
- sistem de ventilație, inclusiv canalele interne
- In Form Fit System
- îndeplinește standardul CE EN1077
Parametri
- Marcă
- Giro
- Potrivit
- femei
- Mărime cască
- 52-55,5 cm
-
După activitate
Geci și încălțăminte după activitate
- de schi / snowboard
- Vizieră
- Fără vizieră
- Culoare
- negru
- Culoarea producătorului
- Mat Black
- Termen de garanție
- 24 luni
- Codul produsului
- 7162536
- EAN
- 196178068604
Despre producători
Marca americană Giro a fost fondată în 1985 în Scotts Valley, California. Într-un mic garaj, Jim Gentes, un om cu o obsesie pentru design și nemulțumit de echipamentele de ciclism disponibile, a început să își confecționeze propriile produse. Acesta a fost începutul unui brand care nu s-a temut niciodată să inoveze și să se îmbunătățească. De-a lungul anilor, marca a devenit lider mondial în domeniul accesoriilor pentru ciclism (căști, mănuși) și sporturi de iarnă (căști și ochelari de schi).
Calitatea superioară, tehnologia de ultimă generație, greutatea redusă și accentul pus pe design sunt cele mai importante aspecte ale producției de produse noi din ultima vreme. Misiunea brandului este de a crea cele mai bune produse care să se potrivească bine, să te facă să te simți confortabil și în siguranță și să te facă să ieși în evidență pe pârtie sau pe bicicletă.