Mepal Campus Dino 750 ml
Cutie pentru gustări
Caserolă pentru gustări Campus Dino 750 ml cu design vesel din poveștile Disney. Compartimente practice, furculiță și clips ușor de deschis chiar și pentru copiii mai mici. Fabricată din plastic non-toxic, fără BPA.
Informații despre produs
Caserolă practică pentru gustări Campus Dino 750 ml de la Mepal cu compartimente și furculiță cu clemă cu deschidere ușoară chiar și pentru copiii mai mici. Copiii vor adora designul vesel inspirat de poveștile lor Disney preferate. Pentru școală, pentru călătorii, pentru gustări, fructe și legume.
Produsele Mepal sunt fabricate din plastic non-toxic fără BPA , care previne eliberarea gusturilor în alimente/lichide, este rezistent la substanțele agresive și protejează împotriva formării mirosurilor neplăcute și a mucegaiului.
Principalele avantaje:
- pentru gustări, fructe, legume, biscuiți
- compartimente practice și o furculiță
- deschidere ușoară cu o clemă
- confecționată din plastic non-toxic, fără BPA
- reutilizabilă - protejează natura
- volum 750 ml
- dimensiuni 178 x 132 x 61 mm
- greutate 250 g
- fabricată în Olanda
Utilizare recomandată:
- Cutia poate fi spălată în mașina de spălat vase.
- Când spălați manual, vă recomandăm să folosiți un detergent delicat.
- Cutia nu este potrivită pentru congelator sau cuptor cu microunde.
Ingrediente:
- Copolimer termoplastic (ABS). Fără BPA.
Parametri
- Marcă
- Mepal
- Greutate
- 250 g
- Dimensiuni
- 17,8 x 13,2 x 6,1 cm
- Volumul vasului
- 750 ml
- Material
- Termoplastic
- Culoare
- verde
- Termen de garanție
- 24 luni
- Codul produsului
- 03834H
- EAN
- 8711269988023
Despre producători
Compania olandeză Mepal produce vase stilizate și funcționale, produse de depozitare pentru bucătărie, sticle, termosuri și cutii pentru prânz, inclusiv o gamă specială pentru copii. Produsele Mepal sunt extrem de practice și versatile, fiind ideale pentru uz casnic, picnicuri, grădină, călătorii sau birou.
Cu o tradiție îndelungată în dezvoltarea și fabricarea produselor, Mepal a început să proiecteze propriile articole la scurt timp după înființarea sa, la mijlocul anilor '50, și continuă această abordare până în prezent. De-a lungul timpului, compania și-a dezvoltat un stil propriu distinctiv, bazat pe trei principii esențiale: funcționalitate, practicitate și estetică.