ForCamping s.r.o.

Comparați

5 Comparare

Secțiunea utilizatorului

Autentificare

Coș

Coșul dvs. este gol

Hydro Flask Wide Mouth Insulated Sport Bottle 20oz

Sticlă

Stoc epuizat

Ne pare rău, dar stocul pentru produsul Wide Mouth Insulated Sport Bottle 20oz este momentan epuizat. Aruncați o privire mai jos la selecția de produse similare disponibile.

Fotografie

  • -24 %

Fotografie

Informații despre produs

Sticla sport izolată cu gură largă este prevăzută într-un design inovator cu capac și supapă sport care permite scurgerea ușoară a lichidului fără a strânge sticla. Designul sportiv este compatibil cu majoritatea suporturilor de pahare și suporturilor de pahare și coșurilor pentru sticle de bicicletă. 

Este fabricată din oțel inoxidabil premium 18/8 pentru durabilitate, gust curat și fără transfer de aromă. Izolația în vid cu pereți dubli TempShield®️ păstrează băuturile reci până la 24 de ore și calde până la 12 ore. 

Caracteristicile principale:

  • izolație în vid cu pereți dubli
  • păstrează băutura rece timp de până la 24 ore și caldă timp de aproximativ 12 ore
  • capac sport
  • din oțel inoxidabil 18/8
  • deschidere largă
  • partea inferioară Soft Touch
  • compatibilă cu suportul pentru sticle de bicicletă
  • fără BPA
  • nu se poate folosi pe aragaz, în cuptorul cu microunde sau congelator.
Parametri
Marcă
Hydro Flask
Greutate
380 g
Dimensiuni
26 x 8,4 cm
Volumul vasului
590 ml
Material
Oțel inoxidabil
Tip sticlă

Sticlele de metal sunt mai grele decât sticlele de plastic. Acestea nu absorb mirosurile, dar pot afecta gustul, în special în cazul băuturilor acidulate. Sunt mai predispuse la zgârieturi și lovituri. Multe sticle de plastic au caracteristici practice, cum ar fi muștiuc integrat, mâner sau corp flexibil, ceea ce le face mai ușor de utilizat și de transportat.

metal
Certificare

Puteți citi AICI ce înseamnă fiecare certificare.

BPA-free
Termen de garanție
24 luni
Despre producători

Firma Hydro Flask cu sediul în Bend, Oregon (vestul SUA), a fost fondată în 2009, când a fost lansată pe piață prima sticlă complet izolată. Până în 2011, vânzările au atins 1 milion de unități. Apoi s-au orientat spre piața berii și au produs primul recipient izolat pentru bere (growler). Și de atunci nu s-au mai oprit. 

În prezent, oferă peste 100 de produse din patru categorii: hidratare, cafea, bere și alimente.

Mai multe despre producător

Alte variante