Regulamentul programului de fidelitate 4camping eXtra
Ce trebuie să știți pentru a începe?
Compania ForCamping s.r.o, nr. de identificare: 24295825, nr. de identificare fiscală: CZ2429295825, cu sediul social în Veselská 699, Letňany, 199 00 Praga 9, înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga sub dosarul nr. C 194007, reprezentată de Jaroslav Skalka, director general (denumită în continuare și "noi" ) oferă clienților săi înregistrați un program de loialitate pe site-ul www.4camping.ro (denumit în continuare "4camping eXtra").
Operăm un magazin online pe site-ul www.4camping.ro (denumit în continuare "e-shop"). Prezentul regulament 4camping eXtra reglementează termenii și condițiile de participare și beneficiile 4camping eXtra. Participarea la 4camping eXtra este complet gratuită și nu sunteți obligat să cumpărați nimic de la noi. Fiecare utilizator înregistrat al magazinului nostru online se poate bucura simultan de beneficiile 4camping eXtra. Puteți face cumpărături de la noi în orice moment fără a vă înregistra la 4camping eXtra, dar nu veți putea profita de avantajele pe care le oferim. Pentru mai multe informații despre configurarea și termenii și condițiile unui cont de utilizator pe e-shop-ul nostru, vă rugăm să consultați termenii și condițiile.
Regulile 4camping eXtra și relația noastră vor fi guvernate de legea cehă, în special de Legea nr. 89/2012 Coll., Codul Civil.
Dacă nu vă este clar ceva, vă rugăm să ne contactați la comenzi@4camping.ro sau la +40 359 228 050.
Formularul de înregistrare pentru contul de utilizator e-shop este disponibil online.
Întrebări frecvente - FAQ
Ce beneficii oferă 4camping eXtra?
- prezentare generală a istoricului comenzilor
- cupoane de reducere avantajoase
Cine poate participa la 4camping eXtra?
- O persoană care folosește beneficiile 4camping eXtra doar pentru uz personal (utilizarea comercială este complet exclusă); și în același timp
- aveți vârsta de peste 16 ani, sunteți rezident al Uniunii Europene și sunteți competent din punct de vedere legal în măsura necesară pentru a vă înregistra și a beneficia de 4camping eXtra.
Care sunt celelalte condiții de participare la 4camping eXtra?
- Veți fi de acord cu termenii și condițiile, regulile 4camping eXtra. Vom prelucra datele dvs. personale în conformitate cu politica noastră de prelucrare a datelor;
- Ați completat toate informațiile necesare (nume, prenume, nume de familie, e-mail) în formularul de înregistrare de pe magazinul nostru online. Datele opționale (număr de telefon, data nașterii) nu sunt necesare pentru a crea o înregistrare, dar puteți obține mai multe beneficii datorită acestora;
- Adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le introduceți nu sunt asociate cu un alt cont;
- Ați confirmat înregistrarea dând click pe linkul din e-mail.
Cum mă pot înregistra pentru 4camping eXtra?
Înregistrarea pentru 4camping eXtra este foarte ușoară, aceasta se creează în același timp cu înregistrarea unui cont de utilizator pe magazinul nostru online. Vă rugăm să confirmați înregistrarea dvs. făcând clic pe linkul din e-mailul de confirmare pe care vi-l vom trimite imediat. În momentul confirmării, înregistrarea dvs. este completă.
Pentru cât timp este valabilă înregistrarea?
Înregistrarea contului dvs. de utilizator este valabilă pe termen nelimitat până când îl anulați. Dacă încălcați termenii și condițiile noastre sau aceste reguli 4camping eXtra, vă putem anula contul de utilizator în cazuri predefinite.
Cum pot profita de 4camping eXtra?
Perioada de returnare extinsă se va aplica întotdeauna dacă ați făcut o achiziție la noi și sunteți conectat la contul dvs. de client. De exemplu, puteți verifica acest lucru prin vizualizarea comenzii în istoricul comenzilor dumneavoastră.
Cupoanele de reducere vor fi afișate în buletinul nostru informativ și întotdeauna în profilul dumneavoastră. În ultimul pas al comenzii puteți adăuga codul cuponului de reducere. Reducerea este dedusă imediat din prețul total. Dacă reducerea nu a fost dedusă, vă rugăm să încercați din nou. În caz că întâmpinați probleme, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la adresa comenzi@4camping.ro sau la +40 359 228 050.
Cum pot obține cupoane și cum le pot răscumpăra?
Cupoanele disponibile vor fi afișate automat în contul dumneavoastră de utilizator. În același timp, vom trimite automat cuponul de reducere la adresa de e-mail specificată. Acesta ar trebui să ajungă în termen de 5 minute. În cazul în care nu apare în e-mail, verificați fisierela "bulk" și "spam".
Vă vom trimite informații despre noile cupoane de reducere în buletine informative periodice. O valoare minimă de achiziție poate fi o condiție pentru răscumpărarea unui cupon, aceasta va fi întotdeauna indicată pe cupon. Este posibil ca unele cupoane să poată fi folosite doar pentru o parte din gama noastră de produse, acest lucru va fi indicat pe cupon.
Pot răscumpăra mai multe cupoane de reducere în același timp?
Din păcate, nu. Doar 1 cupon de reducere poate fi folosit în fiecare comandă individuală. Dacă o permitem într-un caz individual, această informație va fi indicată pe cuponul de reducere.
Pot să-mi încasez voucherele de reducere?
Nu este posibilă răscumpărarea voucherului în numerar. Cupoanele de reducere nu sunt vouchere, ele pot fi răscumpărate doar prin deducerea valorii lor din prețul total de achiziție, cu condiția să fie îndeplinite condițiile menționate pe cupon.
Cu excepția cazului în care se specifică altfel pe cupon, îl puteți răscumpăra pentru întreaga gamă www.4camping.ro
Ce se întâmplă dacă returnez produsul pentru care am folosit cuponul de reducere? Îl pot utiliza din nou?
Cuponul de reducere poate fi folosit o singură dată. Odată ce codul de reducere din cupon a fost utilizat, acesta a expirat deja irevocabil.
Dacă ne returnați bunurile, suma care va fi rambursată este redusă cu valoarea cuponului.
Este cuponul de reducere valabil pentru o perioadă limitată de timp?
Fiecare voucher indică perioada de valabilitate a acestuia. Dacă expiră, nu mai poate fi utilizat.
Pot să-mi resetez parola dacă o uit?
Bineînțeles că da! Dacă nu vă amintiți, dați click pe am uitat parola.
Newsletter
Deoarece 4camping eXtra este dedicat pentru clienții noștri și pentru cei care doresc să devină clienții noștri, vă vom trimite oferte avantajoase și cupoane de reducere pe baza interesului nostru legitim de a ne promova produsele și serviciile, inclusiv beneficiile 4camping eXtra.
Ce date cu caracter personal despre mine prelucrați și de ce?
Prelucrăm datele cu caracter personal pe care le introduceți atunci când vă înregistrați pentru un cont de client::
- datele necesare (nume, prenume, e-mail)
- date opționale (număr de telefon, data nașterii)
- parola pe care o alegeți
De asemenea, prelucrăm datele pentru a vă informa despre produsele noastre sau despre cupoanele de reducere oferite.:
- număr de telefon, e-mail, notificări în contul dvs. de client
- publicitate pe alte site-uri web sau rețele sociale
Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale ale clienților noștri, vă rugăm să consultați politica noastră de confidențialitate.
Ce trebuie să fac dacă suspectez că cineva a obținut acces neautorizat la contul meu?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați imediat prin e-mail sau telefonic la adresa e-mailu comenzi@4camping.ro sau la +40 359 228 050. Cazul va fi soluționat imediat.
Cum îmi pot modifica datele?
Dacă v-ați mutat, v-ați schimbat numele sau doriți să vă modificați detaliile, puteți face acest lucru în secțiunea Profil de pe site-ul nostru web. Vom înregistra modificările și le vom ține minte până când veți dori să vă modificați din nou detaliile.
Cum îmi pot anula contul de utilizator? Ce voi pierde?
Bineînțeles, vă puteți anula participarea la 4camping eXtra (anularea contului de utilizator) în orice moment. Cu toate acestea, dacă faceți acest lucru, veți pierde informațiile despre istoricul achizițiilor dumneavoastră, beneficiul garanției extinse a produsului sau accesul la cupoane de reducere. Dacă vă reînregistrați, nu puteți recupera datele din profilul dvs. original, anulat. Pentru a vă anula contul de utilizator, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la numărul de telefon +40 359 228 050 sau să ne trimiteți un e-mail la adresa comenzi@4camping.ro cu subiectul "Încetarea înregistrării". Înregistrarea în magazinul nostru online și în 4camping eXtra va fi apoi anulată prin procesarea cererii dvs. și vă vom notifica prin e-mail.
Putem încheia participarea dumneavoastră la 4camping eXtra?
Da, cu efect imediat. Doar dacă luăm cunoștință de faptul că a existat o încălcare a acestor Reguli 4camping eXtra sau a Termenilor și Condițiilor.
Un exemplu ar putea fi faptul că nu ne-ați anunțat că un străin a obținut acces neautorizat la contul dvs. sau că contul de utilizator este utilizat în beneficiul unei persoane juridice (4camping eXtra este destinat persoanelor fizice care nu sunt persoane juridice). Pe lângă nerespectarea termenilor și condițiilor de înregistrare a utilizatorilor pe e-shop și 4camping eXtra, se poate întâmpla ca acțiunile dumneavoastră să compromită securitatea cibernetică a site-ului nostru sau să suspectați un risc comercial, tranzacții suspecte sau fraudă fiscală.
Vom înceta participarea dumneavoastră la 4camping eXtra, vom anula sau bloca contul dumneavoastră de utilizator în magazinul online doar în cazuri extreme. La cererea dumneavoastră, vă vom oferi un motiv pentru care v-am blocat sau anulat contul de utilizator.
Participarea la 4camping eXtra este legată de un cont de utilizator în magazinul electronic, pentru mai multe informații despre înregistrare, vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre. De asemenea, putem modifica sau amenda regulamentul 4camping eXtra în orice moment. Vă vom notifica modificările semnificative privind 4camping eXtra prin e-mail. Dacă nu sunteți de acord cu modificarea, puteți anula contul de utilizator în care primiți beneficii de la 4camping eXtra în orice moment.
Cum pot contacta serviciul de asistență pentru clienți?
Vă rugăm să ne contactați ,datele de contact le găsiți pe web site aici.