Astăzi, în mijlocul responsabilităților cotidiene, importanța apropierii de natură este adesea neglijată - marca poloneză Viking a fost creată pentru a readuce natura înapoi la oameni și pentru a stabili un echilibru între natură și civilizație. Viking are ca scop asigurarea confortului în toate condițiile care pot fi întâlnite în explorarea zilnică. Acest lucru vă permite să vă concentrați pe ceea ce este cel mai important: să vă bucurați de dragostea pentru natură. Astfel de momente oferă o energie extraordinară, pace interioară și o mai bună înțelegere a lumii moderne.
Deoarece mediul continuă să fie un factor cheie în evoluțiile viitoare, VIKING susține cu tărie această tendință și depune toate eforturile pentru a se asigura că produsele sunt ecologice, în timp ce se aliniază cu valorile mărcii: confort, funcționalitate, tehnologie, toate acestea pentru ca oamenii să continue să exploreze mai mult.
Confortul - la crearea produselor, se asigură că acestea oferă cel mai mare confort posibil în utilizare, le testează în diverse condiții și încearcă să le îmbunătățească cât mai mult, astfel încât utilizatorul să se poată concentra pe explorarea ulterioară.
Funcționalitatea - este posibilitatea de a utiliza produsul în diferite condiții, în diferite medii și de către diferiți utilizatori, indiferent de vârsta sau gradul de sofisticare al acestora, scopul fiind acela de a crește posibilitățile.
Tehnologia - a fost o caracteristică definitorie a mărcii încă de la început și este direct legată de ambele valori anterioare. Pentru a oferi utilizatorului confort și funcționalitate, aceasta caută întotdeauna cele mai bune și moderne tehnologii care pot fi folosite, realizând importanța utilizării materialelor potrivite sau a potrivirii corecte. Lucrează cu cei mai buni furnizori din industrie și își dezvoltă propriile tehnologii în ceea ce privește impactul acestora asupra mediului.